بهترین برند خودکار و دکمه سر دست

خرید خودکار و دکمه سردست

خودکار های گران‌ قیمت اغلب کالا های لوکس به حساب می آیند که به‌ عنوان خودکار های استاندارد، خودکار و خود نویس نسخه ویژه و خودکار های نسخه محدود در دسترس هستند. دکمه سر آستین یا دکمه سر دست دکمه هایی هستند که برای بستن آستین پیراهن استفاده می شوند و همچنین می توانند زیور آلات مردانه و پسرانه باشند. انتظار می رود بازار جهانی دکمه سر دست و نوشت افزار لوکس در سال های آینده با رشد مداوم چندین برند معتبر در جهان رشد قابل توجهی داشته باشد. در این مقاله به معرفی بهترین برند خودکار و خرید ست دکمه سردست و خودکار خواهیم پرداخت.

در میان نوشت افزار ها خودکار ها محبوب‌ ترین هستند. به دلیل آگاهی روزافزون از استفاده از خودکار در سراسر جهان توسط دوستان خودکار و کاربران حرفه ای لوازم التحریر، خودکار های لوکس همچنان بسیار محبوب هستند. بسیاری از برند های معروف خودکار های لوکس سعی دارند از فرصت های موجود در این بازار برای محبوبیت و معرفی برند خود استفاده کنند.

دکمه سر دست می تواند انواع مختلفی داشته باشد مانند شیشه ای، سنگی، فلز های گران بها، چرمی و یا ترکیبی از اینها. این دکمه در ابتدا فقط مخصوص طبقات ثروتمند و اصیل بود، اما امروزه برای هر قشری از آن استفاده می شود. یکی از الگوهای اساسی دکمه سر دست دایره بسیار کوچکی است که با استفاده از میله فلزی به دایره تزئینی بزرگتری متصل می شود. شما می توانید در سایت ما اقدام به خرید خودکار، خرید دکمه سر دست با بهترین کیفیت کنید.

خرید خودکار و دکمه سردست رولکس
خرید خودکار و دکمه سردست رولکس

معرفی 7 برند برتر خودکار لوکس در بازار جهانی نوشت افزار

1) برند پارکر

شرکت لوازم التحریر پارکر یکی از معروف ترین تولید کنندگان خود کارهای لوکس است که در سال 1888 در آمریکا تاسیس شد و مراکز تولید آن در فرانسه و انگلیس می باشد. خودکار پارکر همچنین به عنوان انتخاب مورد علاقه رئیس جمهور جان اف کندی برای امضای قوانین و اهدای هدایا شناخته می شود. البته بسیاری از افراد بزرگ در سراسر جهان از لوازم التحریر پارکر استفاده می کنند.

2) برند شیفر

شرکت لوازم التحریر شیفر (Schiffer Stationery Company) یکی از برندهای مطرح خودکار لوکس آمریکا و تولید کننده ابزار های تحریر  است. این شرکت توسط والتر شیفر در فورت مدیسون، آیووا در سال 1913 تأسیس شد. برخی از شاخه های عالی شیفر عبارتند از Legacy Heritage، Intensity، VFM،   Prelude  و. Taranis

3) برند مونتگراپا

Montegrappa  در سال 1912 به عنوان تولید کننده نوک طلایی برای خودکار های لوکس تاسیس شد و بیش از 100 سال است که یکی از برترین برند های خودکار لوکس در جهان بوده است. Montegrappa  که قبلا به عنوان ELMO شناخته می شد، از مجموعه ای از استعدادهای محلی بهره می برد، نیرویی که قادر به تولید لوازم التحریر بسیار خاص و منحصر به فرد در قالب داستان های بسیار جذاب و نسخه های محدود است.

4) برند کراس

کراس یک تولید کننده برجسته آمریکایی لوازم التحریر لوکس است که در سال 1846 تاسیس شد. این شرکت صاحب برند های مختلف خودکار های لوکس از جمله کراس و شیفر و غیره است. قلم های کراس او به ویژه در بین رئیس جمهورهای ایالات متحده محبوب است، همه روسای جمهور از رونالد ریگان گرفته تا دونالد ترامپ از خودکارهای کراس برای امضای قوانین استفاده کرده اند.

حتما بخوانید  خرید جدید ترین مدل های ساعت مردانه

این شرکت همچنین کالاهای لوکس دیگری مانند لوازم التحریر، ساعت، کالاهای چرمی و دکمه سر دست تولید می کند.

5) برند لامی

لامی یکی از پیشگامان تولید خودکار در اروپا است. این شرکت متعلق به آلمان است. جوزف لامی این تجارت را در سال 1930 با خرید تولید کننده قلم Ortus تأسیس کرد. امروزه Lamy به یکی از بهترین برندهای لوکس قلم در جهان تبدیل شده است.

6) برند مونبلان

مونبلان یکی از معروف ترین برندهای لوکس قلم در جهان است که طیف گسترده ای از خودکار ها، خود نویس ها، روان نویس ها و مدادها را تولید می کند. مونبلان که در سال 1906 تأسیس شد، مجموعه خود را فراتر از نوشت افزار گسترش داد و شامل کالاهای چرمی لوکس با کیفیت بالا، جواهرات منحصر به فرد و لوازم التحریر خوب، که همگی با دقت و توجه خاص این برند به جزئیات و مواد درجه یک ساخته شده بودند، گسترش داد.

خرید خودکار و دکمه سردست رولکس
خرید خودکار و دکمه سردست رولکس

7) برند ویسکونتی

سال ها است که شرکت نوشت افزار ویسکونتی به دلیل کیفیت بالا در صنعت تولید ایتالیا، زیبایی و طراحی هر قلم ساخته شده شناخته شده است. نسخه های محدود زیادی منتشر کرده و مجموعه های ونگک جدا از زیبایی بسیار سال هاست که جزو انتخاب های همه مجموعه داران بوده است.

معرفی بهترین دکمه های سر دست

1) دکمه سر دست زنجیری

یکی از مدل های این اکسسوری جذاب و محبوب دکمه سردست زنجیری است. در این دکمه از زنجیر برای جابجایی استفاده شده و آشفتگی آستین پیراهن را از بین می برد. امکان سر خوردن و جابجایی این نوع دکمه های سر دست بسیار کم است.

دو نوع دکمه سر آستین زنجیری وجود دارد که اولی بسیار ساده است. می توانید دو سر این دکمه را با یک زنجیر به هم وصل کنید. همچنین می توانید یک انتهای آن را از هر قسمتی از کاف وارد کنید. در این حالت، انتهای دیگر به عنوان یک بست خودکار عمل می کند. نوع دیگر شامل یک زنجیر است که اطراف قسمت بیرونی کاف می‌ پیچد. این دکمه خودنمایی می کند و توجه بسیاری را به خود جلب می کند.

 2) دکمه سر دست لولایی

در این مدل یک لولای قابل جابجایی وجود دارد که از قسمت آستین عبور می کند و به صورت افقی روی آستین پیراهن قرار می گیرد. حتما به کیفیت نقطه اتصال روی این دکمه توجه کنید. اگر این قطعه بی کیفیت باشد، نمی تواند آستین شما را برای مدت طولانی مرتب نگه دارد.

3) دکمه سر دست ویل بک (Whale Back)

دکمه Whale Back از نظر عملکرد تقریبا شبیه به مدل Bullet Back است. تفاوت آنها این است که Bullet با یک “whale tail” جایگزین شده است که شکل کاملاً متفاوتی ایجاد کرده است. انتهای این دکمه لولایی است و توسط یک سجاف آستین به پایه مستقیم و رویه صاف متصل می شود. این مدل یکی از محبوب ترین دکمه های سر دست مردانه است.

4) دکمه سر دست پارچه ای

وجه تمایز این مدل با دکمه های سر دست، پارچه زینتی آن است که این دسته را برای هر لباس رسمی و نیمه رسمی مناسب می کند.

5) دکمه سر دست گره ای

دکمه سر دست گره ای یا همان نات، با یک بند ابریشمی انعطاف پذیر به دو پایه اصلی متصل میشود. این دکمه سر دست بیشتر در طرح ها و رنگ های شاد و متنوع تولید می شود و برای استایل کژوال مناسب است.

حتما بخوانید  آشنایی با اصول نگهداری ساعت اتوماتیک

6) دکمه سر دست بالت بک (Bullet Back)

این نوع دکمه با قفل باریک و پایه تو خالی به سایر قطعات متصل می شود. بسیار قوی هستند و بیشتر شبیه ویل بک هستند. این دکمه ها بسیار رایج هستند و استفاده از آنها بسیار آسان است. برند Bullet یک استوانه کوچک است که بین دو میله کوتاه قرار می گیرد. می توانید Bullet را 180 درجه بچرخانید و آن را در آستین پیراهن قرار دهید، سپس آن را 90 درجه بچرخانید تا بسته شود.

7) دکمه های سر دست پشت ثابت، دو طرفه

این مدل دارای دکمه های پشت ثابت است و دارای یک سجاف بزرگ و یک سجاف کوچک است. شما می توانید آن ها را هم در بیرون و هم در داخل کاف ببینید. بسیاری از افراد این دکمه ها را به سایر مدل ها ترجیح می دهند.

8) دکمه سر دست  Silk Knots

دکمه های سر دست Silk Knots فلزی نیستند. اگر لباس راحتی می پوشید، این مدل های ابریشمی انتخابی عالی برای شما خواهند بود. آنها می توانند هارمونی رنگی خوبی ایجاد کنند. این دکمه های سر دست ابریشمی از ارزان ترین دکمه ها هستند. گاهی اوقات دکمه های ابریشمی به سختی از سوراخ دکمه های کاف عبور می کنند.

9) دکمه های سر دست  Stud & Button Links

این نوع دکمه ها اگر با عقیق یا مروارید ساخته شود برای کراوات ای مشکی و سفید مناسب است. این نوع دکمه ها دو مدل هستند که با فلز یا نخ به هم وصل شده اند و دارای ظاهر غیر رسمی تری از Silk Knots هستند.

10) دکمه سر دست Locking

این نوع دکمه های سر دست بسیار جدید بوده و به عنوان یک لولا عمل می کنند.

11) دکمه های سر دست Cool, Fun & Crazy

از نظر طراحی دکمه هایی موجود هستند که کمتر ثابت بوده و به فرد اجازه می دهند تا شخصیت خود را نشان بدهد. این دکمه ها در طرح و زمینه محدودیتی ندارند و می توان آن ها را در طرح حیوانات، سکه و یا استخوان یافت.

12) دکمه های سر دست Custom / Personalized Cufflinks

این نوع دکمه های سر دست هدیه بسیار مناسبی محسوب می شوند. جواهر سازان دکمه های سر دست فلزی را تبدیل به مونوگرام می کنند. می توان روی این دکمه های سر دست عکس یا هر چیزی که می خواهید حک کنند و این عمل باعث شخصی سازی دکمه های سر دست شما می شود. برای خرید دکمه سر دست در انواع مختلف می توانید به سایت های معتبر مراجعه نمایید.

سخن پایانی

خرید خودکار یکی از ملزومات هر رسته ای می باشد. از دانش آموزان تا رئیسان شرکت های مختلف همه از انواع خودکار استفاده می کنند. اما خرید دکمه سر دست به اندازه خرید خودکار امری عادی نیست. خرید ست دکمه سر دست و خودکار یک انتخاب ویژه برای یک شخص مهم برای شما محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *