معرفی انواع دستبندهای ساعت مچی مردانه

معرفی انواع دستبندهای ساعت مچی مردانه

بدون شک می‌توان گفت بند ساعت مچی جزو یکی از اجزای بسیار مهم آن به حساب می‌آید که تمامی افراد به بند ساعت مچی مردانه و زنانه به آن توجه می‌کنند. اما برخی از افراد در انتخاب ساعت مچی فقط به برند و قیمت آن دقت کرده و از توجه به بند ساعت غافل می‌شوند. در نظر داشته باشید که اگر گران‌ترین و زیباترین ساعت مچی مردانه را خریداری کرده باشید، اما بند ساعت شما نا مرغوب و بی‌کیفیت باشد، بعدها با مشکلاتی از قبیل خرابی و پوسته پوسته شدن بند ساعت مواجه می‌شوید که این خود یک موضوع نگران‌کننده است. اگر قصد خرید یک ساعت زیبا را دارید، بهتر است انواع دستبدهای ساعت مچی مردانه آن را بشناسید. در این صورت انتخاب بهتری خواهید داشت. در ادامه شما را به مطالعه ادامه این مطالب دعوت می‌کنیم:

انواع بند ساعت مچی مردانه کدام اند؟
انواع بند ساعت مچی مردانه کدام اند؟

انواع بند ساعت مچی مردانه کدام اند؟

همان طور که می‌دانید ساعت‌ها دارای انواع مختلفی هستند و با شکل‌های ظاهری، مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. به همین دلیل این دسته از محصولات بایکدیگر کاملا متفاوت بوده و از بندهای مختلفی برای دسته آن‌ها استفاده می‌شود.

اگر دقت کرده باشید مطمئنا متوجه شده‌اید که هر یک از ساعت‌های مچی دارای دستبندهای مختلف با جنس‌های متفاوت هستند. ممکن است شما نیز پس در انتخاب ساعت مچی کارتیر متوجه شده باشید که بند ساعت مچی شما اصلی نیست و یا اینکه با سلیقه شما سازگاری ندارد. نیازی نیست که در این شرایط به فکر تهیه ی ساعت مچی دیگر و صرف هزینه‌های اضافی باشید؛ زیرا شما می‌توانید به سادگی و تنها با تعویض بند ساعت مچی مردانه خود، ظاهر آن را با سلیقه خود سازگار کنید.

تعداد و تنوع بند ساعت‌های مچی مردانه بسیار زیاد است و شما هنگام خرید، حق انتخاب بیشتری دارید. از انواع دستبندهای ساعت مچی مردانه می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد:

بند ساعت مچی چرم

از بهترین و مرسوم‌ترین مدل‌های بند ساعت مچی مردانه، می‌توان به مدل چرمی اشاره کرد. بندهای چرمی محبوبیت بالایی در میان مردم دارند و از گذشته تا به کنون محبوبیت خود را از دست نداده‌اند. حداقل شما نیز تا به حال یک بار استفاده از بندهای چرمی را تجربه کرده‌اید و می‌دانید که این نوع از بندها چقدر باکیفیت و مقاوم هستند.

اکثر بندهای چرمی اصل با استفاده از پوست گاو تولید می‌شوند. البته لازم است بدانید که برخی از برندها برای تولید بندهای چرمی بسیار باکیفیت و گران قیمت از پوست کروکدیل و کانگرو نیز استفاده می‌کنند. بندهای چرمی دارای مقاومت بالایی هستند و با مراقبت صحیح می‌‌توانید تا مدت‌ها از آن‌ها استفاده کنید.

بند ساعت مچی چرم
بند ساعت مچی چرم

بند ناتو

از برندهای معروف تولید‌کننده بند ساعت مچی پارچه‌ای، می‌توان به برند ناتو اشاره کرد. اکثرا بندهای ناتو را جوانان برای ساعت‌های مچی و هوشمند خود خریداری می‌کنند. البته توجه داشته باشید که استفاده از بندهای ناتو، فقط مختص به جوانان نیست و تمامی افراد با گروه‌های سنی مختلف می‌توانند از این نوع بند ساعت استفاده ‌کنند.

حتما بخوانید  آشنایی با اصول نگهداری ساعت اتوماتیک

اما با توجه به اینکه این نمونه بند ساعت مدل اسپرتی دارد و با توجه به آمار به دست آمده، می‌توان گفت که بند ساعت مچی ناتو بیشتر روی دست جوانان دیده می‌شود. بندهای ناتو دارای مقاومت مناسب، کشش معقول و کیفیت بالایی هستند. به طور کلی، این نمونه از بندهای ساعت مچی را از دو ماده تولید می‌کنند و دارای دو نوع متفاوت هستند. برخی از انواع بندهای ناتو از چرم و برخی دیگر از آن‌ها با استفاده از ترکیب پارچه و نایلون تولید می‌شوند.

بند زولو

از دیگر نوع دستبندهای ساعت مچی می‌توان به بند زولو اشاره کرد. بند زولو تا حدود زیادی شبیه به بند ناتو است و تنها تفاوتی که میان‌ آن‌ها وجود دارد، این است که ضخامت بند زولو نسبت به بند ناتو ضخامت بیشتری دارد. به همین دلیل بند ساعت زولو دارای ماندگاری بیشتری است.

بند ساعت مچی زولو دارای مدل‌های دو و سه حلقه‌ای است که انتخاب هریک از آن‌ها به نظر خود شما بستگی دارد. اگر در انتخاب و خرید بند ناتو و زولو دچار سردرگمی شده‌اید، باید بدانید که ابعاد بند زولو نسبت به بند ناتو همواره بسیار بزرگ‌تر است.

بند برزنتی

از دیگر انواع پرطرفدار‌ بندهای ساعت مچی مردانه می‌توان به بندهای برزنتی اشاره کرد. این نمونه از بندهای ساعت دارای محبوبیت و طرفداران زیادی هستند و به دلیل مشخصات و ویژگی‌های خوبی که دارند، توانسته‌اند حجم خرید بالایی را به خود اختصاص دهند. بندهای برزنتی دارای وزنی بسیار سبک هستند و در تنوع رنگی بالایی طراحی و تولید می‌شوند.

بند برزنتی از نمونه دستبندهای ساعت مچی است که کیفیت و مقاومت قابل قبولی دارد و می‌تواند در دراز مدت شما را راضی نگه دارد. بندهای برزنتی با توجه به تنوع رنگبندی زیاد، شکل ظاهری زیبا و مقاومت مناسبی که دارند، یک انتخاب ایده آل برای ساعت‌های اسپرت مردانه محسوب می‌شوند.

اگر به دنبال یک نوع بند ساعت مچی باکیفیت و ارزان قیمت هستید تا بتوانید از آن در طولانی مدت استفاده کنید، قطعا بندهای برزنتی انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود. البته توجه داشته باشید که این نوع از بندها با تمامی ساعت مچی‌ها سازگاری ندارند و بهتر است که قبل از خرید آن‌ها به داشتن تناسب میان بند برزنتی و ساعت مچی خود توجه داشته باشید.

بند پرلون

بند پرلون را می‌توان از محبوب‌ترین بندهای ساعت مچی معرفی کرد. بند پرلون جزو یکی از انواع بسیار زیبا و پرطرفدار بند‌های ساعت مچی محسوب می‌شود که امروزه نیز در میان مردم بسیار محبوب شده است. برای تولید این نوع بند، از نخ پلاستیکی بافته شده استفاده می‌شود. این نوع بندها سوراخی برای اتصال پین ندارند و هیچ گونه سوراخی روی آن‌ها نیست.

این نوع بندها با توجه به بافت سه بعدی که دارند، به راحتی می‌توانید آن را روی مچ دست خود ببندید. بندهای پرلون دارای ظاهری بسیار زیبا هستند و از لحاظ زیبایی حرف اول را می‌زنند. اگر به دنبال یک نمونه بند ساعت مچی خاص هستید، مطمئنا بند پرلون انتخاب ایده آلی برای شما محسوب می‌شود.

حتما بخوانید  معرفی بهترین برند های ساعت مردانه

بند فلزی

ساعت مچی مردانه بند فلزی
ساعت مچی مردانه بند فلزی

ممکن است بعد استفاده از ساعت کارتیر بند ساعت شما خراب شده باشد، این موضوعی طبیعی است؛ زیرا بند تمامی ساعت‌های مچی پس از استفاده مداوم دچار خرابی می‌شوند. در این صورت شما می‌توانید به سراغ بندهای فلزی بروید. این نوع از بندهای ساعت دوام بالایی دارند و معمولا زمان استفاده کمتر باز می‌شوند.

تمامی این موارد باعث شده‌اند تا بندهای فلزی بتوانند طرفداران زیادی داشته باشند. در ساخت بند فلزی از چند نوع استیل ضد زنگ استفاده می‌شود. این نوع از استیل‌ها در مواردی مانند مقاومت و انعطاف پذیری بایکدیگر متفاوت هستند.

بند سیلیکونی

بند ساعت مچی سیلیکونی را می‌توان از ساده‌ترین مدل‌های دستبند ساعت مچی مردانه معرفی کرد. بندهای سیلیکونی مقاومت بالایی دارند و به دلیل وزن سبکشان، هنگام استفاده از ساعت خود احساس راحتی و سبکی روی دست خود خواهید داشت. از نقات قوت این نوع بندها می‌توان به سازگاری با محیط زیست سازگاری اشاره کرد. به همین دلیل بند ساعت سیلیکونی یک انتخاب بسیار ایده آل برای دوستداران محیط زیست است.

ساعت مچی بند سلیکونی
ساعت مچی بند سلیکونی

بند حصیری

بند حصیری از شکیل‌ترین و منحصر به فردترین بندهای ساعت مچی مردانه است. این نوع از بندها با جنس استیل و فلز تولید می‌شوند. بندهای حصیری در کنار وزن پایینی که دارند، از مقاومت نسبتا خوبی نیز برخوردار هستند. این نوع از بندهای ساعت مچی مردانه در طیف رنگی مختلفی تولید می‌شوند و دارای رنگبندی‌های متنوعی هستند. شما می‌توانید بندهای حصیری را در رنگ‌های خاکستری، سرمه‌ای، مشکی، کرم و رزگلد خریداری کنید.

از بهترین ویژگی‌های این نمونه بند ساعت می‌توان به ضد آب بودن آن‌ها اشاره کرد. علاوه بر این مورد، این نوع از بندهای ساعت در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارند و یک انتخاب مناسب خواهند بود.

 

ساعت مچی بند حصیری
ساعت مچی بند حصیری

 

بند نایلونی یا پلاستیکی

اگر شما ورزشکار هستید و به رشته‌های ورزشی آبی علاقه دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ بندهای نایلونی و پلاستیکی بروید؛ زیرا این نوع از بندهای ساعت در مقایسه با دیگر مدل‌ها در برابر آب مقاومت بالایی دارند. این نوع بندها انتخاب بسیار مناسب و ایده آلی برای ساعت‌های ضد آب هستند. از ویژگی‌های خوب بندهای نایلونی این است که به راحتی می‌توانید آن‌ها را تمیز کنید.

سخن پایانی

اگر قصد خرید ساعت مچی مردانه را دارید، باید به دستبندهای آن دقت کنید. یکی از اصلی‌ترین موضوعات هنگام خرید ساعت کارتیر و یا دیگر انواع ساعت‌های مچی، بند ساعت مناسب آن‌ها است. بندهای ساعت مچی مردانه دارای تنوع بالایی هستند و در مدل‌های مختلف با ویژگی و قیمت‌های متنوع به بازار عرضه می‌شوند. شما می‌توانید این محصول را متناسب با سلیقه خود خریداری کنید. جهت خرید زیباترین و خاص‌ترین مدل‌های ساعت مچی مردانه سری به سایت‌ای واچ گالری بزنید. این فروشگاه اینترنتی عرضه‌کننده بهترین ساعت‌های مچی با مناسب‌ترین قیمت است. امیدواریم مطالبی را که در این مقاله ارائه دادیم در بالا بردن اطلاعات شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *