‌آشنایی با ست کردن ساعت و دستبند

خرید ساعت مچی

ساعت ها به عنوان نشانگر زمان و هم به عنوان یک نوع جواهرات مد پوشیده می شوند. جنبه‌ های کاربردی ساعت‌ ها قبلا بیشتر مورد توجه قرار می‌ گرفت، اما اکنون به عنوان یکی از اجزای جدایی‌ ناپذیر دنیای مد در نظر گرفته می‌ شوند که با توجه به مدل و طرح می‌ توانند استایل کلی شما را مشخص کنند. ماجرا وقتی جدی‌تر می‌ شود که بدانید بسیاری از افراد دیگر نیز لباس‌ هایشان را با ساعت‌ها یشان هماهنگ می‌کنند. با در نظر گرفتن این مشکل، یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن برخی از علاقه مندان به استفاده از دستبند را به خود مشغول کند، نحوه ست کردن دستبند با ساعت است. با ما همراه باشید تا به آشنایی با ست کردن ساعت و دستبند بپردازیم.

جالب است بدانید که هم زنان و هم مردان در این مشکل شریک هستند. زیرا هر دو گروه علاوه بر هدف اصلی از ساعت به عنوان یک کالای مد نیز استفاده می کنند. در هر صورت نحوه پوشیدن ساعت با جواهرات مورد علاقه مختلف همیشه یک سوال مهم بوده است.

استفاده از دستبند مردانه

دستبند در طرح ها، شکل ها و اندازه های مختلف موجود است. به همین دلیل این زیورآلات در بین مردان نیز به همان اندازه در بین زنان رایج است. دستبند ها سبک و تمایز خاصی را به سبک کلی لباس افراد می بخشند و همچنین دائماً در کنار سایر اقلام مد (مانند ساعت مچی) استفاده می شوند.

وقتی صحبت از ساعت می شود، برخی ترجیح می دهند چیز اضافی نپوشند. چند زیور آلات آویزان شده در کناره ساعت می تواند از درخشندگی و خودنمایی ساعت بکاهد. برخی دیگر تصور می کنند که حتی استفاده از دستبند برای تکمیل و نشان دادن جلوه ساعت ضروری است. هر دو مدل تا حدودی درست هستند. زیرا همه چیز در نهایت به سلیقه و سبک شخصی پوشنده بستگی دارد.

برای خرید دستبند و خرید ساعت مچی (خرید ساعت مچی مردانه و زنانه) با بیشترین تنوع و بالاترین کیفیت می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

استفاده از دستبند زنانه

برای خانم ها، دستبند های پر زرق و برق زیادی برای رقابت با زیبایی ساعت ها وجود دارد. این امر هماهنگی ساعت و دستبند را برای آنها کمی پیچیده تر می کند. انواع سنگ های قیمتی، فلزات و سایر سنگ های قیمتی دستبند های زنانه را متنوع می کند و البته یافتن گزینه مناسب برای آنها دشوارتر است. بیشتر دستبند هایی که برای خانم ها ساخته می شوند، تنها با این هدف طراحی و ساخته می شوند که مورد توجه قرار بگیرند و جایی برای لوازم جانبی دیگر برای تکمیل ظاهر باقی نگذارند.

در عین حال زیبایی خاص دستبند های زنانه به معنای غیر ممکن بودن ترکیب آن با ساعت های مختلف نیست. شاید کمی پیچیده‌ تر باشد، اما ممکن است و زمانی که به درستی انجام شود، نتایج عالی می‌ دهد. یک دستبند جذاب همراه با ساعتی خیره کننده می تواند استایل و جذابیت کلی شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

خرید ساعت
خرید ساعت

اصول مهم در ست کردن ساعت و دستبند

همانطور که ذکر شد استفاده از دستبند همراه با ساعت یکی از مواردی است که در مد بسیار کاربردی است. ست کردن ساعت و دستبند ممکن است برای بسیاری از افراد سخت به نظر برسد، اما برای یافتن دستبند متناسب با ساعت خود و بالعکس، باید اصول و عناصری را در نظر داشته باشید تا ترکیبی زیبا ایجاد کنید.

در رابطه با ست کردن دستبند با ساعت، یک قانون کلی وجود دارد که می توان هنگام ست کردن هر دستبند با ساعت به آن توجه داشت. هماهنگی آنها را در نظر بگیرید تا دستبند هم ساعت شما و هم کل لباس شما را کامل کند. اما در مرحله بعد، ساعت باید همیشه بزرگتر از دستبند به نظر برسد (یا روشن تر باشد). این قانون کلی است.

حتما بخوانید  تاریخچه ساعت کارتیر

در واقع بر اساس نوع، مدل و حتی زمان و مکانی که در آن حضور خواهید داشت، می توانید انتخاب درستی داشته باشید. البته اگرچه این موارد مهم هستند، اما مهم ترین نکته این است که دستبند و ساعت احساس راحتی را برای شما به ارمغان آورد و به دست شما آسیبی نرساند. در بخش زیر به نکات برجسته ست شدن این دو اکسسوری می پردازیم.

یک دستبند درخشان و ساعت

از آنجایی که ساعت مهم ترین و کاربردی ترین وسیله در دست شماست، باید تنها زیور متمایز باشد که چشمگیر و درخشان به نظر می رسد. البته این بدان معنا نیست که دستبند در استایل شما مهم نیست. در واقع، از دستبند ها برای تکمیل و تقویت جلوه کلی لباس شما (که شامل ساعت نیز می شود) استفاده می شود.

یکی از اشتباهات رایج هنگام هماهنگی ساعت و دستبند، پوشیدن یک ساعت عالی با دستبندی است که به همان انداز‌ه جذاب است. چنین انتخابی تعیین اینکه کدام زیور چشمگیر است کمی دشوار می شود. که ممکن است مشکل بزرگی به نظر نرسد، اما به طور قابل توجهی کیفیت زیبایی شناسی ساعت و در نتیجه، سبک شما را کاهش می دهد.

یک ساعت و چند دستبند نامشخص تر

واضح است که چنین قانونی وجود ندارد که با هر ساعت فقط یک دستبند ببندید. در واقع می توانید از چندین دستبند همزمان با ساعت خود استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که دستبند ها از جلوه ساعت مچی کم نمی کنند و به خوبی ظاهر شما را برجسته و زیباتر می کنند.

یک مثال خوب پوشیدن چند دستبند رشته ای با یک ساعت گرد بزرگ است. واضح است که این ساعت ها به دلیل صفحه نمایش بزرگ و ظاهر نا هموارشان روی مچ دست خوب به نظر می رسند. به این ترتیب دستبند های نخی یک قاب زیبا برای نقطه کانونی اصلی (ساعت) ایجاد می کنند. این ترکیب به ظاهر شما استایل و اصالت می بخشد.

خرید دستبند
خرید دستبند

دستبند های فلزی یا مهره ای برای انواع رسمی

تصور کنید برای یک جلسه کاری آماد‌ه می شوید. لباس کلاسیک می پوشید. ساعت فلزی شیک خود را پوشید‌ه اید. قدم بعدی این است که دستبند مهره ای خود را بردارید. وقتی به یک جلسه، گردهمایی یا رویداد عمومی دعوت می شوید، مهم است که برجسته باشید. آرایش کلی شما با یک ساعت متالیک به خوبی هماهنگ می شود. اما برای تکمیل آن، به دانه های مروارید کلاسیک نیاز است و این دستور العمل ما است.

این ست را می توانید با دستبندهای فلزی استفاده کنید. در حالت دوم، باید کمی بیشتر مراقب باشید تا جواهرات فلزی شما مکمل یکدیگر باشند و منجر به از بین رفتن تمایز کلی ای که ساعت در اختیار شما قرار می دهد، نشود.

دستبند های اسپرت برای انواع تیپ غیر رسمی

موارد زیادی وجود دارد که به یک دستبند براق نیاز است. فقط حواستان باشد که شلوغی زیادی دست ها باعث کاهش جلوه استایل اصلی می شود و به عبارت دیگر جلوه کلی ست را خنثی می کند. لباس‌ های اسپرت و روزمر‌ه معمولاً با دستبند های اسپرت به خوبی ست می‌ شوند و فقط باید به دنبال ساعتی مناسب برای آن‌ ها باشید که جزئیات کافی برای قرار گیری در مرکز دید را داشته باشد.

حتما بخوانید  دلایل قیمت بالای گوشی ورتو چیست؟

یک دستبند شیشه ای ساده تر را در نظر بگیرید تا با لباس شما مطابقت داشته باشد. علاو‌ه بر این، پوشیدن ساعتی با صفحه درشت با بند های رنگارنگ می تواند ترکیب فوق العاد‌‍‌‌ه ای ایجاد کند. البته این دستبند ها را می توان به صورت جداگانه با لباس پوشید. فقط به یاد داشته باشید که ساعت باید درخشان ترین زیور دستان شما باشد.

ست کردن با توجه به زمان و مکان

مکانی که در آن ظاهر خواهید شد برای انتخاب دستبند و ساعت بسیار مهم است. در واقع برای پوشیدن این زیور آلات ابتدا باید مکانی را که قصد بازدید از آن را دارید در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، اگر قصد شرکت در یک مهمانی رسمی را دارید، باید از یک ساعت رسمی یا کلاسیک مانند ساعتی با بند فلزی به همراه یک دستبند مناسب استفاده کنید. اما اگر قصد رفتن به دانشگاه یا یک جلسه دوستانه را دارید، استفاده از ساعت اسپرت با بند چرمی یا انواع ساعت های هوشمند با دستبند اسپرت زیباتر می شود.

توجه به جنس زیورآلات متناسب با دستبند و ساعت

نکته مهمی که هنگام هماهنگی ساعت و دستبند باید به آن توجه کرد جنس آنهاست. ساعت های کلاسیک با بند فلزی در کنار انواع دستبند های طلا، نقره، استیل و تیتانیوم بسیار زیبا خواهند بود. همچنین اگر ساعت شما بند چرمی دارد، بهترین گزینه برای شما استفاده از دستبندهای چرمی است.

ست کردن دستبند های ظریف با ساعت

اگرچه بسیاری از افراد به خصوص در زمینه مد دوست دارند با ساعت خود دستبند های بزرگ و ضخیم ببندند اما دست را سنگین می کند و ساعت را پنهان می کند. در واقع استفاده از دستبندهای نازک و ظریف در کنار ساعت باعث زیبایی و جلوه بیشتر هم به جواهرات و هم به دست شما می شود.

استفاده از تعداد صحیح دستبند با ساعت

اگر از مد پیروی می کنید، می توانید از چند دستبند و یک ساعت با هم استفاده کنید. البته توصیه ما حداکثر سه دستبند است زیرا بیشتر از آن بیننده را سردرگم می کند. اما اگر به دنبال زیبایی بیشتر هستید، بهتر است تنها از یک دستبند همراه ساعت خود استفاده کنید تا هر کدام به تنهایی زیبایی خود را نشان دهند و استایلی خاص داشته باشند.

خرید ساعت مچی
خرید ساعت مچی

توجه به استایل فرد در ست کردن دستبند و ساعت

استایل افراد نقش مهمی در انتخاب ساعت و دستبند خواهد داشت. به عبارت دیگر، مطابقت ساعت و دستبند برای استایل رسمی و غیررسمی با یکدیگر متفاوت خواهد بود. اگر از آن دسته افرادی هستید که معمولا لباس های اسپرت و غیر رسمی می پوشید، باید ساعت و دستبند اسپرت خود را نیز داشته باشید. اما اگر استایل شما رسمی است، بهترین گزینه برای شما دستبند و ساعت کلاسیک و متالیک است.

توجه به رنگ ساعت و دستبند

اگر بند ساعت شما رنگی است، بهتر است از دستبندهایی استفاده کنید که با آن رنگ همخوانی دارند. به عنوان مثال، اگر ساعت شما آبی سرمه ای است، انتخاب یک دستبند آبی یا سرمه ای یا دستبندهایی با سنگ های قیمتی فیروزه ای به شما می آید. برای خرید دستبند و خرید ساعت مچی (خرید ساعت مچی مردانه و زنانه) با بیشترین تنوع و بالاترین کیفیت می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *